EN Bibliothek  Bibliothek Unsere Zertifikate für Ihre Sicherheit

Zeitschrift Kirmes & Park Revue English Edition - epaper

For fairground, market people and festival fans.

 - mehr 
Leseprobe  
epaper-Monatsabo
1 Ausgabe pro Monat
5,49 EUR*
epaper-Monatsabo 5,49 EUR*
  • 1 Monat Kirmes & Park Revue English Edition als digitale Zeitschrift lesen (1 Ausgabe)
  • Direkt nach Erscheinen verfügbar
  • Ihr eAbo von Kirmes & Park Revue English Edition jederzeit online verwalten
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das epaper-Abo auch für eine abweichende E-Mail, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 2 Tage vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
epaper-Abo
12 Ausgaben pro Jahr
59,99 EUR*
epaper-Abo 59,99 EUR*
  • 12 Monate Kirmes & Park Revue English Edition als digitale Zeitschrift lesen (12 Ausgaben)
  • Direkt nach Erscheinen verfügbar
  • Ihr eAbo von Kirmes & Park Revue English Edition jederzeit online verwalten
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das epaper-Abo auch für eine abweichende E-Mail, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 2 Tage vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
epaper-Einzelheft
Ausgabe 1/2018 vom 20.12.2017
5,99 EUR*
epaper-Einzelheft 5,99 EUR*
  • Ausgabe 1/2018 sofort nach der Bestellung lesen
  • viele weitere Vorteile entdecken
Vorbestellung epaper-Einzelheft
Ausgabe 2/2018 ab 22.01.2018
5,99 EUR*
Vorbestellung epaper-Einzelheft 5,99 EUR*
  • Ausgabe 2/2018 vorbestellen und am 22.01.2018 lesen
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
Stöbern Sie im Archiv vonStöbern Sie im Archiv von
Kirmes & Park Revue English Edition - epaper 

Mit Gutscheincode einkaufen

Ihre Vorteile bei der epaper-Bestellung

  • Mit dem Probeabo Kirmes & Park Revue English Edition - epaper 30 Tage gratis testen
  • Mit dem Jahresabo 17% sparen im Vergleich zum Einzelheftkauf bei United Kiosk
  • Sofort loslesen oder Startdatum des Abos selbst bestimmen
  • Gratis Geschenkurkunde zum Ausdrucken mit persönlichem Gruß
  • Sicher und einfach bezahlen

    VISAMasterCardPayPalSEPA

  • Kostenloser Trusted Shops Käuferschutz für noch mehr Sicherheit
  • epaper auf 5 Geräten gleichzeitig lesen: im Web & per App
Kirmes & Park Revue English Edition - epaper (PDF) für iPhone & iPadKirmes & Park Revue English Edition - epaper im Google Play StoreKirmes & Park Revue English Edition - epaper im Amazon Shop für Android Appsepaper lesen und United Kiosk Konto verwalten in der Bibliothek

Lesen Sie das Editorial von Kirmes & Park Revue English Edition - epaper

Mit diesem Editorial leitet der/die Herausgeber/in oder die Chefredaktion der Zeitschrift Kirmes & Park Revue English Edition - epaper die aktuelle Ausgabe 1/2018 ein. Hier erfahren Sie, welche Artikel besonders lesenswert sind oder woher die Anregungen dazu kamen.

THOUGHTS BEHIND THE THRILLS by Dennis Speigel
If you have ever sat in the general manager’s chair, you know that the job is like standing at the conductor’s podium, leading an orchestra. The conductor’s job is to keep the orchestra on tempo, no matter what type of score he may encounter. In a theme park, there are always issues being thrown up to the GM. Some are familiar, some are surprises. Nevertheless, his or her job is to always steer clear of any issues and make sure the orchestra stays organized and on tune. In the leisure industry, we work with intensities that require constant checking and balancing. The following are the five intensities that we see most often in our industry, requiring adjustment and fine tuning. They are: 1.) Capital Intensities – we require capital investments regularly to keep parks fresh and generate repeat visitation. As we all know most parks, both regional and destination, rely on repeat visitation to achieve attendance projections within the season, and from year to year. Capital to grow is expensive, but a must and has to be properly allocated. 2.) We are Labor Intensive – parks and attractions require large numbers of employees to operate. Our labor pools in the USA have been shrinking over the last 20 years due to several factors: schools getting out later in the summer and starting earlier in the what used to be the fall and is now early summer. We are left in short supply. I personally believe that labor for our industry in the future will be one of the biggest problems we will be managing on a constant basis. Also, keep in mind labor is our largest expense, costing approximately 50% of an attraction’s operating budget. 3.) Weather Sensitive – as our planet experiences more signs of global warming, we in the park business around the world must deal with the weather anomalies that create situations with attendance that sometimes make the opportunity to “catch up” harder and more difficult to accomplish. We have heard general managers throughout the years use weather as a “crutch” when things were going bad with attendance. The last five years with the unbalanced weather patterns we have experienced all over the world, quite frankly the excuses are warranted. Weather patterns in the spring, summer, and fall are changing and we as an industry must plan in our budgets to somehow account for these pattern transitions. 4.) We are Energy Intensive. We have seen over the years where the rise in energy costs affects us both at the front gate and inside the parks. Oil costs, when rising, affects both regional and destination parks, sometimes having a yo-yo effect – a positive and negative impact. When we see rapid increases in oil prices like we saw in 2007 in the USA, people stopped traveling. As an example, airlines cut back flights, air ticket costs spiked dramatically, and destination locations saw immediate down turn in attendance. USA regional parks felt the effects simultaneously. People were shocked when gasoline hit $4.00 a gallon. They literally did not travel for 4 months until oil prices began to recede. There was a revolute back to regional parks, however and some smart marketing managers created the “staycation” strategy, enticing people to visit attractions in their local areas rather than go to destinations like Orlando and Southern California. To a certain extent it worked and helped regional parks offset some of their attendance shortfall. So, they saw the yo-yo effect both impair and repair park attendance. They reacted properly. While we have not seen any further oil related impacts since 2007, the fact remains that energy availability and prices have an important overall role in park and attractions welfare. 5.) We are discount intensive. It is a well-known fact that an industry thrives on discounts.

We offer a multitude of discounts from early season through the end of the year. The industry has gone through thousands of various discount offerings to drive attendance during problematic times, such as recessions, energy crisis, currency devaluations, weather situations, and park altercations. We have always been a “mark it up, mark it down” industry. Two of the biggest programs to impact our discounting sequences are season passes and online marketing. Season passes have been the bitcoin of theme park discounts. A lot of “eggs in one basket.” Six Flags and Cedar Fair now calculate over 50%+ of their accumulative annual attendance comes on season passes. When is enough enough in a single ticket type category? The future will tell us how season pass discounting impacts the industry and its operators, and when enough is enough. The web has allowed parks and attractions to direct marketremoving the middle man from the equation. Thus, in doing so the parks have gone directly to the consumer to offer the discounts actually making substantially more money per discounted sales. Discounting is a very integral part of our industry’s business and will remain as such. It much be monitored closely and properly managed to insure maximum return on this serial dilution approach. The general manager is like a maestro conducting the orchestra. He is responsible for interpreting “the score” or in a park’s situation, “the factors” with which he comes in contact during the season. He will call audibles as he encounters issues from intensities, to ensure that the management of the season is on course. These intensities are only a few of the managerial processes a G.M. will encounter. A general manager is in fact a “generalist.” Like a conductor, he can’t play every instrument, but with the help of his directors/managers, he can get through the season with hopefully a positive end result.
Mit diesem Editorial leitet der/die Herausgeber/in oder die Chefredaktion der Zeitschrift Kirmes & Park Revue English Edition - epaper die aktuelle Ausgabe 1/2018 ein. Hier erfahren Sie, welche Artikel besonders lesenswert sind oder woher die Anregungen dazu kamen. …
Mehr zeigen

Folgen Sie Kirmes & Park Revue English Edition - epaper


Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Kirmes & Park Revue English Edition - epaper, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.
Falls Sie keine Infos mehr bekommen möchten, können Sie Ihre Einwilligung jederzeit mit Wirkung für die Zukunft hier widerrufen.
Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Kirmes & Park Revue English Edition - epaper, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften.
Mehr zeigen

Steckbrief von Kirmes & Park Revue English Edition - epaper

Lieferzeit Abo sofort, mit der aktuellen Ausgabe
Lieferzeit sofort
Ausgabe 1/2018 vom 20.12.2017
Nächste Ausgabe 2/2018 am 22.01.2018
Erscheint monatlich , 12 Ausgaben pro Jahr
Sprache Deutsch
Zugriff nach der Registrierung online in der Bibliothek lesen & als PDF downloaden

* inkl. Mehrwertsteuer und Servicepauschale für Einrichtung und Versand

Stöbern Sie im Archiv von Kirmes & Park Revue English Edition - epaper

TrustedShops Bewertung
-/5.0 
noch keine Produktbewertungen für Kirmes & Park Revue English Edition - epaper
Leser und Leserinnen, die Kirmes & Park Revue English Edition - epaper bestellt haben, bewerten dieses Produkt sicher über Trusted Shops. Sagen Sie uns Ihre Meinung:
Bewerten

Entdecken Sie mehr von "Gemi Verlags GmbH"