Zeitung animal

von: United Kiosk AG

The International Journal of Animal Biosciences

Aktuelles Titelbild von animal. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne ? Dann empfehlen wir Ihnen animal als Abo oder Geschenkabo.
Abo (Deutschland) 1532,79 EUR*
  • 12 Monate animal als gedruckte Zeitschrift lesen (12 Ausgaben)
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das Abo auch mit abweichender Lieferanschrift, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 3 Monate zu Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken

Lernen Sie animal besser kennen

animal attracts the best research in animal biology and animal systems from across the spectrum of the agricultural, biomedical, and environmental sciences. It is the central element in an exciting collaboration between the British Society of Animal Science (BSAS), Institut National de la Recherche Agronomique (INRA) and the European Federation of Animal Science (EAAP) and represents a merging of three scientific journals: Animal Science; Animal Research; Reproduction, Nutrition, Development. Animal publishes original cutting-edge research, 'hot' topics and horizon-scanning reviews on animal-related aspects of the life sciences at the molecular, cellular, organ, whole animal and production system levels. - The main subject areas include: animal breeding and genetics; nutrition; physiology and functional biology of systems; behaviour, health and welfare; livestock farming systems, environmental impact and climate change; product quality, human health and well-being. Animal models and papers dealing with the integration of research between these topics and their impact on the environment and people will be particularly welcome. The detailed scope of the journal can be found here. - animal attracts the best research in animal biology and animal systems from across the spectrum of the agricultural, biomedical, and environmental sciences. It is the central element in an exciting collaboration between the British Society of Animal Science (BSAS), Institut National de la Recherche …

Folgen Sie animal

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von animal, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von animal