Fachzeitschriften  Wissenschaft  Arthropod-Plant Interactions

Zeitschrift Arthropod-Plant Interactions

von: Springer Verlag GmbH

An international journal devoted to studies on interactions of insects, mites, and other arthropods with plants

Aktuelles Titelbild von Arthropod-Plant Interactions. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Arthropod-Plant Interactions als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Arthropod-Plant Interactions besser kennen

Arthropod-Plant Interactions is dedicated to publishing high quality original papers and reviews with a broad fundamental or applied focus on ecological, biological, and evolutionary aspects of the interactions between insects and other arthropods with plants. Coverage extends to all aspects of such interactions including chemical, biochemical, genetic, and molecular analysis, as well reporting on multitrophic studies, ecophysiology, and mutualism. - Arthropod-Plant Interactions encourages the submission of forum papers that challenge prevailing hypotheses. The journal encourages a diversity of opinion by presenting both invited and unsolicited review papers. Arthropod-Plant Interactions is dedicated to publishing high quality original papers and reviews with a broad fundamental or applied focus on ecological, biological, and evolutionary aspects of the interactions between insects and other arthropods with plants. Coverage extends to all aspects of such…

Folgen Sie Arthropod-Plant Interactions

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Arthropod-Plant Interactions, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Arthropod-Plant Interactions

Sprache Deutsch

noch keine Produktbewertungen für Arthropod-Plant Interactions
Leser und Leserinnen, die Arthropod-Plant Interactions bestellt haben, bewerten dieses Produkt sicher über Trusted Shops. Sagen Sie uns Ihre Meinung:
This commend our customers.
Sehr schnelle Lieferung und top Ware