Fachzeitschriften  Wissenschaft  Biomechanics and Modeling in Mechanobiology

Zeitschrift Biomechanics and Modeling in Mechanobiology

von: Springer Verlag GmbH

Mechanics regulates biological processes at the molecular, cellular, tissue, organ, and organism levels.

Aktuelles Titelbild von Biomechanics and Modeling in Mechanobiology. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Biomechanics and Modeling in Mechanobiology als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Biomechanics and Modeling in Mechanobiology besser kennen

Biomechanics and Modeling in Mechanobiology promotes basic and applied research that integrate knowledge in the allied fields of biomechanics and mechanobiology. The journal highlights approaches that are experimental, theoretical, or computational and that address phenomena at the nano, micro, or macro levels.

This journal focuses on investigations that quantify the mechanical environment in health, disease, or injury, or identify and quantify mechanosensitive responses and their mechanisms. The journal also focuses on papers that detail interrelations between mechanics and biological processes or report discoveries that advance therapeutic and diagnostic procedures.

Analytical and computational models based on solid mechanics, fluid mechanics, or thermomechanics and their interactions are strongly emphasized. In addition, the journal encourages reports on new experimental methods that expand measurement capabilities and new mathematical methods that facilitate analysis.

Folgen Sie Biomechanics and Modeling in Mechanobiology

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Biomechanics and Modeling in Mechanobiology, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Biomechanics and Modeling in Mechanobiology

noch keine Produktbewertungen für Biomechanics and Modeling in Mechanobiology
Leser und Leserinnen, die Biomechanics and Modeling in Mechanobiology bestellt haben, bewerten dieses Produkt sicher über Trusted Shops. Sagen Sie uns Ihre Meinung:
This commend our customers.