Zeitschrift Biomolecular NMR Assignments

Aktuelles Titelbild von Biomolecular NMR Assignments. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Biomolecular NMR Assignments als Abo oder Geschenkabo.
Beliebteste Artikel dieser Ausgabe
Ihre Vorteile bei Biomolecular NMR Assignments
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 8 bis 12 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie Biomolecular NMR Assignments besser kennen

Publication of resonance assignments in Biomolecular NMR Assignments ensures that these data are deposited into a public database at BioMagResBank (BMRB; http://www.bmrb.wisc.edu/), where they are available to other researchers.

Coverage includes proteins and nucleic acids; Assignment Notes are processed for rapid online publication and are published in biannual printed editions in June and December.

Biomolecular NMR Assignments provides a forum in print and online for publishing sequence-specific resonance assignments for proteins and nucleic acids as Assignment Notes. Chemical shifts for NMR-active nuclei in macromolecules contain detailed information on molecular conformation and properties.<…