Cellular & Molecular Biology Letters als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Cellular & Molecular Biology Letters. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Cellular & Molecular Biology Letters als Abo oder Geschenkabo.
Cellular & Molecular Biology Letters publishes reports on novel investigations in all areas of cell and molecular biology - mehr

Cellular & Molecular Biology Letters - gedruckt

Lesen Sie Cellular & Molecular Biology Letters als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

475,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Cellular & Molecular Biology Letters:

Cellular & Molecular Biology Letters focuses on research at the interface of cellular and molecular biology, and also on the fields of biochemistry, biophysics and biotechnology. The range of coverage includes cellular compartments, the cell cycle and its regulation, cell differentiation, stem cells, cell traffic, signaling, motility, adhesion and division, the cellular membranes, the cytoskeleton, nuclear architecture, gene expression, and molecular biotechnology. - Since its founding in 1996, at the University of Wroclaw, Poland, Cellular & Molecular Biology Letters has served as an international journal: a vehicle for the publication of research and review articles on achievements in cell and molecular biology, and related disciplines. - The journal offers research articles and short communications, as well as mini-reviews and review articles on recent advances of interest to its readership.