Zeitschrift ChemMedChem

von: United Kiosk AG

Chemistry enabling drug discovery

Aktuelles Titelbild von ChemMedChem. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen ChemMedChem als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie ChemMedChem besser kennen

Chemistry Enabling Drug Discovery
ChemMedChem is intended to become a premier European journal at the interface of chemistry, biology and medicine. ChemMedChem is made in Europe, but publishes primary as well as critical secondary and tertiary information from authors across and for the world. Its mission is to integrate the wide and flourishing field of medicinal and pharmaceutical sciences, ranging from drug design and discovery to drug development and delivery, from molecular modeling to combinatorial chemistry, from target validation to lead generation and ADMET studies-to name just a few topics.
ChemMedChem replaces Il Farmaco-An International Journal of Medicinal Chemistry and Pharmaceutical Chemistry, which was published by the Società Chimica Italiana until the end of 2005 and generously given up in order to limit the crowding of journals in these sciences.
Contents
ChemMedChem publishes an attractive mixture of:
* Short Communications and Full Papers
* Minireview
Chemistry Enabling Drug Discovery

Folgen Sie ChemMedChem

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von ChemMedChem, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von ChemMedChem