Fachzeitschriften  Wissenschaft  Contemporary Problems of Ecology

Zeitschrift Contemporary Problems of Ecology

von: Springer Verlag GmbH

The journal is not limited to environmental problems of Siberia and offers materials of general scientific interest.

Aktuelles Titelbild von Contemporary Problems of Ecology. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Contemporary Problems of Ecology als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Contemporary Problems of Ecology besser kennen

The journal is a translation of Sibirskiy Ekologicheskiy Zhurnal (Siberian Journal of Ecology), which was launched in 1994. It is a multidisciplinary periodical which publishes original work on the following subjects: theoretical and methodological issues of ecology, regional aspects of ecology, regional environmental disasters, structure and functioning of ecosystems, and anthropogenic transformation of ecosystems. The journal differs from others in that it covers a wide range of ecological problems. All basic aspects of modern ecology, including the most complicated interactions between living organisms and their environment, are presented. It publishes special issues dedicated to the global changes in biological diversity at various levels (populations, species, and ecosystems) and factors affecting them, principles and methods of rational environmental management. The journal is a translation of Sibirskiy Ekologicheskiy Zhurnal (Siberian Journal of Ecology), which was launched in 1994. It is a multidisciplinary periodical which publishes original work on the following subjects: theoretical and methodological issues of ecology, regional aspects of ecology, …

Folgen Sie Contemporary Problems of Ecology

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Contemporary Problems of Ecology, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Contemporary Problems of Ecology