Zeitschrift Coral Reefs

von: Springer Verlag GmbH

Journal of the International Society for Reef Studies
Organschaft: Journal of the International Society for Reef Studies

Aktuelles Titelbild von Coral Reefs. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Coral Reefs als Abo oder Geschenkabo.
Coral Reefs bestellen und Vorteile sichern
  • Coral Reefs bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Coral Reefs besser kennen

Coral Reefs, the Journal of the International Society for Reef Studies, presents multidisciplinary literature across the broad fields of reef studies, publishing analytical and theoretical papers on both modern and ancient reefs. These encourage the search for theories about reef structure and dynamics, and the use of experimentation, modeling, quantification and the applied sciences.

Coverage includes such subject areas as population dynamics; community ecology of reef organisms; energy and nutrient flows; biogeochemical cycles; physiology of calcification; reef responses to natural and anthropogenic influences; stress markers in reef organisms; behavioural ecology; sedimentology; diagenesis; reef structure and morphology; evolutionary ecology of the reef biota; palaeoceanography of coral reefs and coral islands; reef management and its underlying disciplines; molecular biology and genetics of coral; aetiology of disease in reef-related organisms; reef responses to global change, a

Folgen Sie Coral Reefs

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Coral Reefs, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Coral Reefs