Home / Fachzeitschriften / Wissenschaft / Ecological Management & Restoration

Zeitschrift Ecological Management & Restoration

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von Ecological Management & Restoration. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Ecological Management & Restoration als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Ecological Management & Restoration besser kennen

Ecological Management & Restoration aims to bridge the gap between the ecologist's perspective and field manager's experience. Publishing peer-reviewed articles, technical reports, news items, reviews and letters on the science and practice of ecosystem restoration and management, this innovative journal combines a highly readable style with scientifically credible material. Ecological Management and Restoration answers the growing need among land managers for reliable, relevant information and acknowledges the need for two-way communication in devising new hypotheses, sound experimentation, effective treatments and reliable monitoring. Ecological Management & Restoration aims to bridge the gap between the ecologist's perspective and field manager's experience. Publishing peer-reviewed articles, technical reports, news items, reviews and letters on the science and practice of ecosystem restoration and management, this …

Folgen Sie Ecological Management & Restoration

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Ecological Management & Restoration, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Ecological Management & Restoration