Zeitschrift Ecological Management & Restoration

Aktuelles Titelbild von Ecological Management & Restoration. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Ecological Management & Restoration als Abo oder Geschenkabo.
Ihre Vorteile bei Ecological Management & Restoration
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 8 bis 12 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie Ecological Management & Restoration besser kennen

Ecological Management & Restoration aims to bridge the gap between the ecologist's perspective and field manager's experience. Publishing peer-reviewed articles, technical reports, news items, reviews and letters on the science and practice of ecosystem restoration and management, this innovative journal combines a highly readable style with scientifically credible material. Ecological Management and Restoration answers the growing need among land managers for reliable, relevant information and acknowledges the need for two-way communication in devising new hypotheses, sound experimentation, effective treatments and reliable monitoring.

Steckbrief von Ecological Management & Restoration