Fachzeitschriften  Wissenschaft  Estuaries and Coasts

Zeitschrift Estuaries and Coasts

von: Springer Verlag GmbH

Journal of the Coastal and Estuarine Research Federation

Aktuelles Titelbild von Estuaries and Coasts. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Estuaries and Coasts als Abo oder Geschenkabo.
Estuaries and Coasts bestellen und Vorteile sichern
  • Estuaries and Coasts bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Estuaries and Coasts besser kennen

Estuaries and Coasts is the journal of the Coastal and Estuarine Research Federation. It publishes original research on the hydrodynamics, hydrology, (geo)chemistry, geology, biology and their interactions in marine waters influenced by connectivity to land. The journal's geographic scope includes coastal watersheds, tidal rivers, estuaries, lagoons, inland seas, wetlands, and near-shore coastal waters from polar to equatorial latitudes. The Editors encourage submissions that present novel approaches, findings or concepts of general interest to better understand the functioning and structure of coastal systems and will interest the journal's increasingly international readership. Submissions that are descriptive, strongly place based, or development of models without applications fall outside the scope of the journal. Estuaries and Coasts is the journal of the Coastal and Estuarine Research Federation. It publishes original research on the hydrodynamics, hydrology, (geo)chemistry, geology, biology and their interactions in marine waters influenced by connectivity to land. The journal's geographic scope includes …

Folgen Sie Estuaries and Coasts

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Estuaries and Coasts, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Estuaries and Coasts