Zeitschrift Evolutionary Intelligence

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von Evolutionary Intelligence. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Evolutionary Intelligence als Abo oder Geschenkabo.
(Deutschland) als Weihnachtsgeschenk

4 Ausgaben pro Jahr frühestens ab 24.12.2018
(Deutschland)
(EU)
Evolutionary Intelligence bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Evolutionary Intelligence besser kennen

Evolutionary Intelligence is the place to discover advances in the field of evolutionary intelligence. The journal is devoted to the timely publication and dissemination of both the theoretical and practical aspects of population-based searches for artificial intelligence.

Among the techniques covered are rule-based systems, artificial neural networks, fuzzy systems, Bayesian and statistical approaches, artificial immune systems, and hybrid systems combining evolutionary computation with other artificial intelligence techniques.

A partial list of topics includes memory, vision, planning, knowledge representation and construction, robotics, neuroscience, language, development and learning, and cognitive science. Readers will also find papers describing applications in such areas as data mining, adaptive control, medical and bioinformatics, games and multi-media, agent-based computing and modeling, complex systems, and chemical and biological systems.

Among the …