Fachzeitschriften  Wissenschaft  Experiments in Fluids

Zeitschrift Experiments in Fluids

von: Springer Verlag GmbH

Experimental Methods and their Applications to Fluid Flow

Aktuelles Titelbild von Experiments in Fluids. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Experiments in Fluids als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Experiments in Fluids besser kennen

xperiments in Fluids examines the advancement, extension, and improvement of new techniques of flow measurement. The journal also publishes contributions that employ existing experimental techniques to gain an understanding of the underlying flow physics in the areas of turbulence, aerodynamics, hydrodynamics, convective heat transfer, combustion, turbomachinery, multi-phase flows, and chemical, biological and geological flows. In addition, readers will find papers that report on investigations combining experimental and analytical/numerical approaches.

In addition to research articles, this journal publishes letters and review articles. Letters provide an opportunity to rapidly disseminate research results that are of timely interest. Reviews provide readers with comprehensive analysis of emerging topics of critical importance.

Folgen Sie Experiments in Fluids

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Experiments in Fluids, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Experiments in Fluids