Folia Geobotanica als Abo - Zeitschrift bei United Kiosk kaufen

Aktuelles Titelbild von Folia Geobotanica. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Folia Geobotanica als Abo oder Geschenkabo.
Official Journal of the Institute of Botany, Academy of Sciences of the Czech Republi - mehr

Folia Geobotanica - gedruckt

Lesen Sie Folia Geobotanica als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

572,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Folia Geobotanica:

The Institute of Botany is one of the research institutes of the Academy of Sciences of the Czech Republic. Research carried out here deals with plants and fungi at organismal, population, community and ecosystem levels. Currently the Institute covers a broad spectrum of botanical disciplines, such as systematics and evolution, population biology and ecology, vegetation science and vegetation mapping, and palaeoecology. The institute also maintains the Průhonice Park with extensive collections of native and introduced plants.