Geoheritage Shop für Abo - Zeitschrift bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Geoheritage. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Geoheritage als Abo oder Geschenkabo.
Covers all aspects of geoheritage and its protection - mehr

Geoheritage - gedruckt

Lesen Sie Geoheritage als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

379,00 EUR*

Darum empfehlen wir Ihnen Geoheritage:

The Geoheritage journal is an international journal dedicated to discussing all aspects of our global geoheritage, both in situ and portable. The journal will invite all contributions on the conservation of sites and materials - use, protection and practical heritage management - as well as its interpretation through education, training and tourism. - The journal wishes to cover all aspects of geoheritage and its protection. Key topics are: - - Identification, characterisation, quantification and management of geoheritage; - - Geodiversity and geosites; - - On-site science, geological and geomorphological research: - - Global scientific heritage - key scientific geosites, GSSPs, stratotype conservation - and management; - - Scientific research and education, and the promotion of the geosciences thereby; - - Conventions, statute and legal instruments, national and international; - - Integration of biodiversity and geodiversity in nature conservation and land-use - policies;