Fachzeitschriften  Wissenschaft  HELICOBACTER

Zeitschrift HELICOBACTER

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von HELICOBACTER. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen HELICOBACTER als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie HELICOBACTER besser kennen

Helicobacter recognises the critical role that has been established for Helicobacter pylori in peptic ulcer, gastric adenocarcinoma, and primary gastric lymphoma. New helicobacter species are now regularly being discovered. By broadening the scope of the Journal to the entire field of helicobacter research, we will increase communication among the various fields such as gastroenterology; microbiology; vaccine development and laboratory animal science. As new discoveries in molecular biology and clinical trials of new treatment open up a wide range of possibilities for patient care and cure, Helicobacter will be there to report the results. Helicobacter recognises the critical role that has been established for Helicobacter pylori in peptic ulcer, gastric adenocarcinoma, and primary gastric lymphoma. New helicobacter species are now regularly being discovered. By broadening the scope of the Journal to the entire field of helicobacter …

Folgen Sie HELICOBACTER

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von HELICOBACTER, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von HELICOBACTER