Home / Fachzeitschriften / Wissenschaft / JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry

Zeitschrift JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry

von: Springer Verlag GmbH

A Publication of the Society of Biological Inorganic Chemistry
Organschaft: A publication of the Society of Biological Inorganic Chemistry

Aktuelles Titelbild von JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry besser kennen

The Journal of Biological Inorganic Chemistry covers advances in the understanding of systems involving one or more metal ions set in a biological matrix - particularly metalloproteins and metal-nucleic acid complexes - in order to understand biological function at the molecular level. Synthetic analogues mimicking function, structure and spectroscopy of naturally occurring biological molecules are also of interest to the journal. The journal publishes original articles, mini-reviews and commentaries on debated issues. JBIC is a publication of the Society of Biological Inorganic Chemistry. The Journal of Biological Inorganic Chemistry covers advances in the understanding of systems involving one or more metal ions set in a biological matrix - particularly metalloproteins and metal-nucleic acid complexes - in order to understand biological function at the molecular level. Synthetic …

Folgen Sie JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von JBIC Journal of Biological Inorganic Chemistry