Fachzeitschriften  Wissenschaft  Journal of Applied and Industrial Mathematics

Zeitschrift Journal of Applied and Industrial Mathematics

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Journal of Applied and Industrial Mathematics. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of Applied and Industrial Mathematics als Abo oder Geschenkabo.
Journal of Applied and Industrial Mathematics bestellen und Vorteile sichern
  • Journal of Applied and Industrial Mathematics bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Journal of Applied and Industrial Mathematics besser kennen

Publishing original contributions in all areas of applied mathematics, Journal of Applied and Industrial Mathematics provides researchers with an effective medium for communicating important recent developments in their areas of specialization to colleagues and to scientists in related disciplines. The journal publishes articles on qualitative theory of differential equations in mechanics, physics, biology, industrial and natural processes; mathematical modelling in mechanics, physics, technics, chemistry, biology, ecology, medicine, economics; control theory; applied problems in discrete analysis; information theory. Publishing original contributions in all areas of applied mathematics, Journal of Applied and Industrial Mathematics provides researchers with an effective medium for communicating important recent developments in their areas of specialization to colleagues and to scientists in related disciplines. …

Folgen Sie Journal of Applied and Industrial Mathematics

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of Applied and Industrial Mathematics, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of Applied and Industrial Mathematics