Home / Fachzeitschriften / Wissenschaft / Journal of Applied Mathematics and Computing

Zeitschrift Journal of Applied Mathematics and Computing

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Journal of Applied Mathematics and Computing. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of Applied Mathematics and Computing als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Journal of Applied Mathematics and Computing besser kennen

Journal of Applied Mathematics and Computing (JAMC) is a broad-based journal covering all branches of computational or applied mathematics with special encouragement to researchers in theoretical computer science and mathematical computing. It covers all major areas, such as numerical analysis, discrete optimization, linear and nonlinear programming, theory of computation, control theory, theory of algorithms, computational logic, applied combinatorics, coding theory, cryptograhics, fuzzy theory with applications, differential equations with applications.

JAMC features research papers in all branches of mathematics which have some bearing on the application to scientific problems, including areas of actuarial science, mathematical biology, mathematical economics and finance.

Folgen Sie Journal of Applied Mathematics and Computing

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of Applied Mathematics and Computing, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of Applied Mathematics and Computing