Fachzeitschriften  Wissenschaft  Journal of Earth Science

Zeitschrift Journal of Earth Science

von: Springer Verlag GmbH

Journal of Earth Science (formerly Journal of China University of Geosciences) is published since 1990 by China University of Geosciences.

Aktuelles Titelbild von Journal of Earth Science. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of Earth Science als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Journal of Earth Science besser kennen

Journal of Earth Science, issued quarterly through China University of Geosciences, covers all branches of geology and related technology in the exploration and utilization of earth resources. Founded in 1990 as the Journal of China University of Geosciences, this publication is expanding its breadth of coverage to an international scope. Coverage includes such topics as geology, petrology, mineralogy, ore deposit geology, tectonics, paleontology, stratigraphy, sedimentology, geochemistry, geophysics and environmental sciences. - Articles published in recent issues include Tectonics in the Northwestern West Philippine Basin; Creep Damage Characteristics of Soft Rock under Disturbance Loads; Simplicial Indicator Kriging; Tephra Discovered in High Resolution Peat Sediment and Its Indication to Climatic Event. - The journal offers discussion of new theories, methods and discoveries; reports on recent achievements in the geosciences; and timely reviews of selected subjects. Journal of Earth Science, issued quarterly through China University of Geosciences, covers all branches of geology and related technology in the exploration and utilization of earth resources. Founded in 1990 as the Journal of China University of Geosciences, this publication is expanding its …

Folgen Sie Journal of Earth Science

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of Earth Science, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of Earth Science

noch keine Produktbewertungen für Journal of Earth Science
Leser und Leserinnen, die Journal of Earth Science bestellt haben, bewerten dieses Produkt sicher über Trusted Shops. Sagen Sie uns Ihre Meinung:
This commend our customers.
Sehr schnelle Lieferung und top Ware