Fachzeitschriften  Wissenschaft  Journal of General Plant Pathology

Zeitschrift Journal of General Plant Pathology

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Journal of General Plant Pathology. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of General Plant Pathology als Abo oder Geschenkabo.
Journal of General Plant Pathology bestellen und Vorteile sichern
  • Journal of General Plant Pathology bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Journal of General Plant Pathology besser kennen

The Journal of General Plant Pathology presents papers dealing with plant diseases or their control, including pathogen characterization, identification of pathogens, disease physiology and biochemistry, molecular biology, morphology and ultrastructure, genetics, disease transmission, ecology and epidemiology, chemical and biological control, disease assessment, and other topics relevant to plant pathological disorders. This is the journal of the Phytopathological Society of Japan. The Journal of General Plant Pathology presents papers dealing with plant diseases or their control, including pathogen characterization, identification of pathogens, disease physiology and biochemistry, molecular biology, morphology and ultrastructure, genetics, disease transmission, ecology and …

Folgen Sie Journal of General Plant Pathology

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of General Plant Pathology, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of General Plant Pathology