Fachzeitschriften  Wissenschaft  JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY

Zeitschrift JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY als Abo oder Geschenkabo.
Abo (Deutschland) 765,83 EUR*
  • 12 Monate JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY als gedruckte Zeitschrift lesen (12 Ausgaben)
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das Abo auch mit abweichender Lieferanschrift, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
Abo (EU) 765,83 EUR*
  • Automatische Verlängerung
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken

Lernen Sie JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY besser kennen

Journal of Integrative Plant Biology (JIPB) is a monthly peer-reviewed scientific journal that reports the latest discoveries in plant biology. Established in 1952 and sponsored by the Botanical Society of China and the Institute of Botany, Chinese Academy of Sciences, it is one of the leading academic journals in China. The journal publishes articles in 3 categories: invited reviews, new technologies and full-length research articles. The invited reviews are intended to bring our readers the latest scientific news and development in the field, while the new technologies category describes new and improved methods and research tools in plant biology. The research articles explore basic biological questions through reproducible experimental design, using genetic, biochemical, cell and molecular biological methods, and statistical analyses. First-class manuscript handling and rapid turnaround time for submitted papers is guaranteed. The journal seeks to reach a wider international audience, and welcomes plant scientists worldwide to submit manuscripts. All accepted papers will be given immediate exposure on the journal's home page. Authors may submit color photographs to be considered for our front cover illustration, and in return, if accepted, these authors will receive free offprints with color covers at no additional cost. JIPB is currently available in over 14,200 libraries worldwide, and indexed by 66 databases such as Medline/PubMed, SCI, CA, BA and BIOSIS. The journal has an extensive Open Access initiative, which provides free online access to many of the articles published in JIPB. Journal of Integrative Plant Biology (JIPB) is a monthly peer-reviewed scientific journal that reports the latest discoveries in plant biology. Established in 1952 and sponsored by the Botanical Society of China and the Institute of Botany, Chinese Academy of Sciences, it is one of the leading …

Folgen Sie JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY

noch keine Produktbewertungen für JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY
Leser und Leserinnen, die JOURNAL OF INTEGRATIVE PLANT BIOLOGY bestellt haben, bewerten dieses Produkt sicher über Trusted Shops. Sagen Sie uns Ihre Meinung:

Entdecken Sie mehr von "John Wiley & Sons Inc"

Die Ware kam gut an.
27.05.2018
Schnelle und problemlose Lieferung
27.05.2018
Klasse, unkompliziert und schnelle Verfügbarkeit.
26.05.2018