Fachzeitschriften  Wissenschaft  Journal of Physics and Chemistry of Solids

Zeitung Journal of Physics and Chemistry of Solids

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von Journal of Physics and Chemistry of Solids. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne ? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of Physics and Chemistry of Solids als Abo oder Geschenkabo.
Abo (Deutschland) 6335,99 EUR*
  • 12 Monate Journal of Physics and Chemistry of Solids als gedruckte Zeitschrift lesen (12 Ausgaben)
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das Abo auch mit abweichender Lieferanschrift, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
Abo (EU) 6335,99 EUR*
  • Automatische Verlängerung
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken

Lernen Sie Journal of Physics and Chemistry of Solids besser kennen

The Journal of Physics and Chemistry of Solids is a well established international medium for publication of research in condensed matter and materials science. Emphasis is placed on experimental and theoretical work which contributes to a basic understanding of and new insight into the properties and behavior of condensed matter. General areas of interest are the electronic, spectroscopic and structural properties of solids, the statistical mechanics and thermodynamics of condensed systems, including perfect and defect lattices, surfaces, interfaces, thin films and multilayers, amorphous materials and nanostructures, and layered and low dimensional structures. Typical examples include the preparation and structural characterization of novel and advanced materials, especially in relation to the measurement and interpretation of their electrical, magnetic, optical, thermal and mechanical properties, phase transitions, electronic structure and defect properties, and the application of ap The Journal of Physics and Chemistry of Solids is a well established international medium for publication of research in condensed matter and materials science. Emphasis is placed on experimental and theoretical work which contributes to a basic understanding of and new insight into the properties …

Folgen Sie Journal of Physics and Chemistry of Solids

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of Physics and Chemistry of Solids, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of Physics and Chemistry of Solids