Journal in Computer Virology als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Journal in Computer Virology. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal in Computer Virology als Abo oder Geschenkabo.

Journal in Computer Virology - gedruckt

Lesen Sie Journal in Computer Virology als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

510,71 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Journal in Computer Virology:

The Journal in Computer Virology is an independent scientific and technical journal dedicated to viral and antiviral computer technologies, and encompassing both theoretical and experimental aspects of the topic. The range of topics is broad, including mathematical aspects and theoretical fundamentals of computer virology; algorithmics and computer virology; computer immunology and biological models for computers; reverse engineering; viral technologies; antiviral technologies; cryptologic techniques and tools in computer virology; steganographic techniques and tools in computer virology; applications in computer virology; virology and IDS.

The Journal promotes constructive research by publishing technical and scientific results related to this research area.

The final objective is proactive defense.