Fachzeitschriften  Wissenschaft  Mathematical Models and Computer Simulations

Zeitschrift Mathematical Models and Computer Simulations

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Mathematical Models and Computer Simulations. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Mathematical Models and Computer Simulations als Abo oder Geschenkabo.
Mathematical Models and Computer Simulations bestellen und Vorteile sichern
  • Mathematical Models and Computer Simulations bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Mathematical Models and Computer Simulations besser kennen

Mathematical Models and Computer Simulations is concerned with a variety of aspects of computer-assisted modeling and simulation in science and technology: the investigation of scientific problems and construction of mathematical models, the development of numerical methods, the computer test of the models, construction of computer codes for actual applied problems, and another cases studies.

The journal publishes reviews, original articles, abstracts of preprints, reports and manuscripts. The particular problem oriented papers are devoted to controlled fusion, supersonic flows around aircraft, semiconductor technology, plasma chemistry, economics, and problems of social life.

Folgen Sie Mathematical Models and Computer Simulations

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Mathematical Models and Computer Simulations, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Mathematical Models and Computer Simulations