Fachzeitschriften  Wissenschaft  Mechanics of Materials

Zeitschrift Mechanics of Materials

von: United Kiosk AG

Aktuelles Titelbild von Mechanics of Materials. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne ? Dann empfehlen wir Ihnen Mechanics of Materials als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Mechanics of Materials besser kennen

Mechanics of Materials is a forum for original scientific research on the flow, fracture, and general constitutive behavior of geophysical, geotechnical and technological materials, with balanced coverage of advanced technological and natural materials, with balanced coverage of theoretical, experimental, and field investigations. Of special concern are macroscopic predictions based on microscopic models, identification of microscopic structures from limited overall macroscopic data, experimental and field results that lead to fundamental understanding of the behavior of materials, and coordinated experimental and analytical investigations that culminate in theories with predictive quality. Original contributions are published on the thermomechanical behavior of technological materials such as metals, polymers, ceramics, various advanced composites, wood, etc., geotechnical materials such as rock and soil, and on thermomechanical processes pertaining to solid earth geophysics. The jour Mechanics of Materials is a forum for original scientific research on the flow, fracture, and general constitutive behavior of geophysical, geotechnical and technological materials, with balanced coverage of advanced technological and natural materials, with balanced coverage of theoretical, …

Folgen Sie Mechanics of Materials

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Mechanics of Materials, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Mechanics of Materials