Zeitschrift MITTEILUNGEN AUS DEM MUSEUM FUER NATURKUNDE IN BERLIN-DEUTSCHE ENTOMOLOGISCHE ZEITSCHRIFT

ehemals: Mitteilungen aus dem Museum für Naturkunde in Berlin, Geowissenschaftliche Reihe

Aktuelles Titelbild von MITTEILUNGEN AUS DEM MUSEUM FUER NATURKUNDE IN BERLIN-DEUTSCHE ENTOMOLOGISCHE ZEITSCHRIFT. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen MITTEILUNGEN AUS DEM MUSEUM FUER NATURKUNDE IN BERLIN-DEUTSCHE ENTOMOLOGISCHE ZEITSCHRIFT als Abo oder Geschenkabo.
Ihre Vorteile bei MITTEILUNGEN AUS DEM MUSEUM FUER NATURKUNDE IN BERLIN-DEUTSCHE ENTOMOLOGISCHE ZEITSCHRIFT
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 8 bis 12 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie MITTEILUNGEN AUS DEM MUSEUM FUER NATURKUNDE IN BERLIN-DEUTSCHE ENTOMOLOGISCHE ZEITSCHRIFT besser kennen

Fossil Record is the palaeontological journal of the Museum für Naturkunde. This journal was founded in 1998 under the name Mitteilungen aus dem Museum für Naturkunde in Berlin, Geowissenschaftliche Reihe and appears with two issues each year. Fossil Record publishes original papers in all areas of palaeontology including the taxonomy and systematics of fossil organisms, biostratigraphy, palaeoecology, and evolution. All taxonomic groups are treated, including invertebrates, microfossils, plants and vertebrates. Fossil Record emphasizes specimen-based research and particularly encourages publication of studies based on fossil material in collections housed in Berlin. In addition to the regularly published issues, larger single topic contributions such as doctoral theses can be printed.
Fossil Record seeks to appeal to an international audience. Large format, high quality illustrations and with an option for publishing monographs, this journal is open to all authors worldwide. Manuscri