NanoBioTechnology Shop für Abo - Zeitschrift bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von NanoBioTechnology. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen NanoBioTechnology als Abo oder Geschenkabo.

NanoBioTechnology - gedruckt

Lesen Sie NanoBioTechnology als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

807,10 EUR*

Darum empfehlen wir Ihnen NanoBioTechnology:

NanoBiotechnology is an international peer-reviewed journal that publishes research papers covering all aspects of the emerging and rapidly growing research area at the intersection of nanotechnology, molecular biology and biomedical sciences. NanoBiotechnology serves as an authoritative forum presenting state-of-the-art, multidisciplinary research and technological advances in theory, instrumentation and methods as well as applications in a variety of areas of nanotechnology related to biology and medicine. The convergence of nanotechnology and biomedical sciences opens a wide variety of biological research topics and medical uses at the molecular and cellular level. The long-term goal of NanoBiotechnology is to contribute to the information transfer and to the explosive growth of this important research area.