Fachzeitschriften  Wissenschaft  Plant Biotechnology Reports

Zeitschrift Plant Biotechnology Reports

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Plant Biotechnology Reports. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Plant Biotechnology Reports als Abo oder Geschenkabo.
Plant Biotechnology Reports bestellen und Vorteile sichern
  • Plant Biotechnology Reports bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Plant Biotechnology Reports besser kennen

Plant Biotechnology Reports offers original, peer-reviewed articles dealing with all aspects of fundamental and applied research in the field of plant biotechnology. Coverage extends to molecular biology, genetics, biochemistry, cell and tissue culture, production of secondary metabolites, metabolic engineering, genomics, proteomics, and metabolomics.

Plant Biotechnology Reports emphasizes studies on plants indigenous to the Asia-Pacific region and studies related to commercialization of plant biotechnology. Plant Biotechnology Reports does not exclude studies on lower plants including algae and cyanobacteria if these studies are carried out within the aspects described above.

Folgen Sie Plant Biotechnology Reports

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Plant Biotechnology Reports, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Plant Biotechnology Reports