Zeitschrift Plant Biotechnology Reports

Anbieter: Springer-Verlag

Aktuelles Titelbild von Plant Biotechnology Reports. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Plant Biotechnology Reports als Abo oder Geschenkabo.
Beliebteste Artikel dieser Ausgabe
Ihre Vorteile bei Plant Biotechnology Reports
  • Direkt vom Verlag
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 8 bis 12 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie Plant Biotechnology Reports besser kennen

Plant Biotechnology Reports offers original, peer-reviewed articles dealing with all aspects of fundamental and applied research in the field of plant biotechnology. Coverage extends to molecular biology, genetics, biochemistry, cell and tissue culture, production of secondary metabolites, metabolic engineering, genomics, proteomics, and metabolomics.

Plant Biotechnology Reports emphasizes studies on plants indigenous to the Asia-Pacific region and studies related to commercialization of plant biotechnology. Plant Biotechnology Reports does not exclude studies on lower plants including algae and cyanobacteria if these studies are carried out within the aspects described above.

Steckbrief von Plant Biotechnology Reports