Fachzeitschriften  Wissenschaft  Probiotics and Antimicrobial Proteins

Zeitschrift Probiotics and Antimicrobial Proteins

von: Springer Verlag GmbH

Aktuelles Titelbild von Probiotics and Antimicrobial Proteins. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Probiotics and Antimicrobial Proteins als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Probiotics and Antimicrobial Proteins besser kennen

Probiotics and Antimicrobial Proteins publishes reviews, original articles, letters (short notes) and technical (methodological) communications targeted towards the advancement of the fundamental knowledge and exploration of the applications of probiotics, natural antimicrobial proteins and their derivatives in biomedical, agricultural, veterinary, food, and cosmetic products. The Journal equally welcomes fundamental research articles and reports on applications of these microorganisms and substances. The Journal encourages structural studies and studies that correlate the structure and functional properties of antimicrobial proteins. - Authors are expected to submit manuscripts dealing with all aspects of probiotics and antimicrobial peptides, from their discovery and understanding mechanisms of action to biophysical experiments/simulations that clarify mechanisms of action on molecular level, testing pharmacological profiles (activity and toxicity) and design of novel antimicrobial Probiotics and Antimicrobial Proteins publishes reviews, original articles, letters (short notes) and technical (methodological) communications targeted towards the advancement of the fundamental knowledge and exploration of the applications of probiotics, natural antimicrobial proteins and their …

Folgen Sie Probiotics and Antimicrobial Proteins

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Probiotics and Antimicrobial Proteins, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Probiotics and Antimicrobial Proteins