Zeitschrift Protein & Cell

Aktuelles Titelbild von Protein & Cell. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Protein & Cell als Abo oder Geschenkabo.
Ihre Vorteile bei Protein & Cell
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 4 bis 6 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie Protein & Cell besser kennen

Protein & Cell publishes original research articles, reviews, and commentaries concerning the latest developments in multidisciplinary areas in biology and biomedicine, with an emphasis on protein and cell research.

Our subject areas include, but are not limited to, biochemistry/biophysics, cell biology, developmental biology, genetics, immunology, microbiology, molecular biology, neuroscience, oncology, protein science, structural biology and translational medicine. In addition, Protein & Cell addresses research highlights, news and views, and commentaries covering research policies and funding trends in China, and seeks to provide a forum to foster academic exchange among researchers across different fields of the life sciences