Zeitschrift Protist

von: United Kiosk AG

Formerly:Archiv für Protistenkunde

Aktuelles Titelbild von Protist. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne ? Dann empfehlen wir Ihnen Protist als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Protist besser kennen

Protist is the international forum for reporting substantial and novel findings in any area of research on protists. The criteria for acceptance of manuscripts are scientific excellence, significance, and interest for a broad readership. Suitable subject areas include: molecular, cell and developmental biology, biochemistry, systematics and phylogeny, and ecology of protists. Both autotrophic and heterotrophic protists as well as parasites are covered. The journal publishes original papers, short historical perspectives and includes a news and views section. Protist is the international forum for reporting substantial and novel findings in any area of research on protists. The criteria for acceptance of manuscripts are scientific excellence, significance, and interest for a broad readership. Suitable subject areas include: molecular, cell and …

Folgen Sie Protist

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Protist, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Protist