Aktuelles Titelbild von Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas als Abo oder Geschenkabo.
Offers articles and short reviews in Applied Mathematics, Computational Sciences, Statistics and more Published in English, the journal RACSAM presents research articles and short papers covering A - mehr

Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas - gedruckt

Lesen Sie Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

147,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas:

Published in English, the journal RACSAM presents research articles and short papers covering Algebra; Applied Mathematics; Computational Sciences; Geometry and Topology; Mathematical Analysis; Statistics and Operations Research.

Each issue also includes short papers of no more than 6 pages, announcing results and containing sketches of the proofs. Also featured are surveys in every mathematical field.