Zeitschrift Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas

Offers articles and short reviews in Applied Mathematics, Computational Sciences, Statistics and more Published in English, the journal RACSAM presents research articles and short papers covering A

Aktuelles Titelbild von Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas als Abo oder Geschenkabo.
(Deutschland) als Weihnachtsgeschenk

2 Ausgaben pro Jahr frühestens ab 24.12.2018
(Deutschland)
(EU)
Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas besser kennen

Published in English, the journal RACSAM presents research articles and short papers covering Algebra; Applied Mathematics; Computational Sciences; Geometry and Topology; Mathematical Analysis; Statistics and Operations Research.

Each issue also includes short papers of no more than 6 pages, announcing results and containing sketches of the proofs. Also featured are surveys in every mathematical field.

Steckbrief von Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales. Serie A. Matematicas