Fachzeitschriften  Wissenschaft  Theoretical and Applied Genetics

Zeitschrift Theoretical and Applied Genetics

von: Springer Verlag GmbH

International Journal of Plant Breeding Research

Aktuelles Titelbild von Theoretical and Applied Genetics. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Theoretical and Applied Genetics als Abo oder Geschenkabo.
Theoretical and Applied Genetics bestellen und Vorteile sichern
  • Theoretical and Applied Genetics bestellen und Vorteile sichern

Lernen Sie Theoretical and Applied Genetics besser kennen

Theoretical and Applied Genetics publishes original research in all key areas of modern plant genetics, plant genomics and plant biotechnology. All work needs to have a clear genetic component and significant impact on plant breeding. Theoretical considerations are only accepted in combination with new experimental data and/or if they indicate a relevant application in plant genetics or breeding. Emphasizing the practical, the journal focuses on research into leading crop plants and articles presenting innovative approaches. Theoretical and Applied Genetics publishes original research in all key areas of modern plant genetics, plant genomics and plant biotechnology. All work needs to have a clear genetic component and significant impact on plant breeding. Theoretical considerations are only accepted in combination with …

Folgen Sie Theoretical and Applied Genetics

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Theoretical and Applied Genetics, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Theoretical and Applied Genetics