Arthropod-Plant Interactions als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Arthropod-Plant Interactions. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Arthropod-Plant Interactions als Abo oder Geschenkabo.
An international journal devoted to studies on interactions of insects, mites, and other arthropods with plants - mehr

Arthropod-Plant Interactions - gedruckt

Lesen Sie Arthropod-Plant Interactions als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

596,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Arthropod-Plant Interactions:

Arthropod-Plant Interactions is dedicated to publishing high quality original papers and reviews with a broad fundamental or applied focus on ecological, biological, and evolutionary aspects of the interactions between insects and other arthropods with plants. Coverage extends to all aspects of such interactions including chemical, biochemical, genetic, and molecular analysis, as well reporting on multitrophic studies, ecophysiology, and mutualism. - Arthropod-Plant Interactions encourages the submission of forum papers that challenge prevailing hypotheses. The journal encourages a diversity of opinion by presenting both invited and unsolicited review papers.