Zeitschrift Experiments in Fluids

Anbieter: Springer-Verlag

Experimental Methods and their Applications to Fluid Flow

Aktuelles Titelbild von Experiments in Fluids. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Experiments in Fluids als Abo oder Geschenkabo.
Ihre Vorteile bei Experiments in Fluids
  • Direkt vom Verlag
  • Erste Lieferung im Abo in ca. 4 bis 6 Wochen
  • Gratis Geschenkurkunde
  • Bequem und sicher zahlen per Rechnung
  • Trusted Shops Käuferschutz

Lernen Sie Experiments in Fluids besser kennen

xperiments in Fluids examines the advancement, extension, and improvement of new techniques of flow measurement. The journal also publishes contributions that employ existing experimental techniques to gain an understanding of the underlying flow physics in the areas of turbulence, aerodynamics, hydrodynamics, convective heat transfer, combustion, turbomachinery, multi-phase flows, and chemical, biological and geological flows. In addition, readers will find papers that report on investigations combining experimental and analytical/numerical approaches.

In addition to research articles, this journal publishes letters and review articles. Letters provide an opportunity to rapidly disseminate research results that are of timely interest. Reviews provide readers with comprehensive analysis of emerging topics of critical importance.

Steckbrief von Experiments in Fluids