Fachzeitschriften  Wissenschaft  Journal of the Indian Academy of Wood Science

Zeitschrift Journal of the Indian Academy of Wood Science

von: Springer Verlag GmbH

This Journal is the official publication of the Indian Academy of Wood Science

Aktuelles Titelbild von Journal of the Indian Academy of Wood Science. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Journal of the Indian Academy of Wood Science als Abo oder Geschenkabo.
Abo (Deutschland) 262,00 EUR*
  • 12 Monate Journal of the Indian Academy of Wood Science als gedruckte Zeitschrift lesen (2 Ausgaben)
  • Automatische Verlängerung
  • Bestellen Sie das Abo auch mit abweichender Lieferanschrift, z.B. als Geschenk
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken
Abo (EU) 262,00 EUR*
  • Automatische Verlängerung
  • Kündigungsfrist: 3 Monate vor Ende des Bezugszeitraumes
  • viele weitere Vorteile entdecken

Lernen Sie Journal of the Indian Academy of Wood Science besser kennen

It publishes on all aspects related to wood, cellulose and their products such as logging, saw milling, wood working, plywood, fibre boards, particle boards, improved and composite woods, cellulose and cellulose-based sciences and industries and allied fields generally classified as "Wood Science". It also includes biological sciences related to wood and wood products. - The Journal aims to cover research on all aspects of Wood Science and allied fields relating to resource utilization of wood. In essence it relates to all aspects of utilization including processing, sales and marketing of wood, its products and other lignocellulosic materials both from forestry and agricultural origin. - Further, the Journal aims to help and promote rational and scientific utilization of raw materials, avoiding of wastage in raw materials, development of standard products and standard techniques, evolution of uniform standardized processing methods, quality control methods, inspection methods and similar other scientific methods, applicable to the industries connected with wood and cellulose. It publishes on all aspects related to wood, cellulose and their products such as logging, saw milling, wood working, plywood, fibre boards, particle boards, improved and composite woods, cellulose and cellulose-based sciences and industries and allied fields generally classified as "Wood …

Folgen Sie Journal of the Indian Academy of Wood Science

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Journal of the Indian Academy of Wood Science, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Journal of the Indian Academy of Wood Science