Fachzeitschriften  Wissenschaft  Plant Molecular Biology Reporter

Zeitschrift Plant Molecular Biology Reporter

von: Springer Verlag GmbH

An International Journal of Molecular Biology, Genomics, Proteomics, Metabolomics, and Bioinformatics of Plants

Aktuelles Titelbild von Plant Molecular Biology Reporter. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Plant Molecular Biology Reporter als Abo oder Geschenkabo.

Lernen Sie Plant Molecular Biology Reporter besser kennen

The scope of the journal of Plant Molecular Biology Reporter has expanded to keep pace with new developments in molecular biology and the broad area of genomics. The journal now solicits papers covering myriad breakthrough technologies and discoveries in molecular biology, genomics, proteomics, metabolomics, and other omics , as well as bioinformatics. As an international journal of plant molecular biology and the collective omics , we invite contributing authors to submit original full-length articles as well as short research reports that will have a fundamental impact on the knowledge base and technical prowess in these various areas. The journal will publish articles covering novel discoveries, mini-reviews, critical reports, and original methods (including bioinformatic tools). Regarding methods , the journal will no longer publish articles covering slight modifications/improvements of well-established protocols that are adaptable to a different plant species. It is important t The scope of the journal of Plant Molecular Biology Reporter has expanded to keep pace with new developments in molecular biology and the broad area of genomics. The journal now solicits papers covering myriad breakthrough technologies and discoveries in molecular biology, genomics, proteomics, …

Folgen Sie Plant Molecular Biology Reporter

Gerne informieren wir, die United Kiosk AG, Sie kostenlos per E-Mail über neue Ausgaben von Plant Molecular Biology Reporter, aktuelle Aktionen und andere Produkte, wie zum Beispiel angebotene Zeitungen oder Zeitschriften. Dazu erheben wir auch personenbezogene Daten. Wenn Sie damit einverstanden sind, klicken Sie einfach nach Eingabe Ihrer Daten auf den Button „gratis abonnieren“ und erklären Sie damit Ihre Einwilligung.

Steckbrief von Plant Molecular Biology Reporter