Applied Mathematics & Optimization als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Applied Mathematics & Optimization. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Applied Mathematics & Optimization als Abo oder Geschenkabo.
An International Journal with Applications to Stochastics - mehr

Applied Mathematics & Optimization - gedruckt

Lesen Sie Applied Mathematics & Optimization als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

1364,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Applied Mathematics & Optimization:

This journal presents papers that embrace a wide diversity of applied areas, such as physical, chemical, biochemical, environmental topics, and optimum design, as well as stochastic finance. It includes the theories for solving problems, in addition to deterministic and stochastic optimization: partial differential equations dealing with applied problems, such as turbulence, homogenization, and stochastic differential equations occurring in filtering theory and in biology. The journal also features critical surveys of new advances in theory and application.