Computing als Abo - Zeitschrift bei United Kiosk kaufen

Aktuelles Titelbild von Computing. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Computing als Abo oder Geschenkabo.
Archives for Scientific Computing - mehr

Computing - gedruckt

Lesen Sie Computing als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

1903,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Computing:

Computing publishes original papers, short communications and area surveys from all fields of scientific computing. The contributions should be written in English.

Contributions may be of theoretical or applied nature, the essential criterion is computational relevance and systematic foundation of results.

Subject areas include discrete mathematics, symbolic computation and formal methods, parallel, distributed and grid computation, computer arithmetic, architectural concepts for systems, computers and networks, programming languages, software engineering, performance and complexity evaluation, data bases and data mining, visual computing, artificial intelligence, optimization, numerical methods, efficient algorithms and frontiers of computing (quantum computing, bio computing and other emerging areas).

With an emphasis on computational relevance and scientific computing, the journal is ideal for professionals and students in all fields of scientific computing, for computer ce