Coral Reefs als Abo - Zeitschrift bei United Kiosk kaufen

Aktuelles Titelbild von Coral Reefs. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Coral Reefs als Abo oder Geschenkabo.
Journal of the International Society for Reef Studies
Organschaft: Journal of the International Society for Reef Studies - mehr

Coral Reefs - gedruckt

Lesen Sie Coral Reefs als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

1443,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Coral Reefs:

Coral Reefs, the Journal of the International Society for Reef Studies, presents multidisciplinary literature across the broad fields of reef studies, publishing analytical and theoretical papers on both modern and ancient reefs. These encourage the search for theories about reef structure and dynamics, and the use of experimentation, modeling, quantification and the applied sciences.

Coverage includes such subject areas as population dynamics; community ecology of reef organisms; energy and nutrient flows; biogeochemical cycles; physiology of calcification; reef responses to natural and anthropogenic influences; stress markers in reef organisms; behavioural ecology; sedimentology; diagenesis; reef structure and morphology; evolutionary ecology of the reef biota; palaeoceanography of coral reefs and coral islands; reef management and its underlying disciplines; molecular biology and genetics of coral; aetiology of disease in reef-related organisms; reef responses to global change, a