Few-Body Systems Shop für Abo - Zeitschrift bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Few-Body Systems. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Few-Body Systems als Abo oder Geschenkabo.
The journal is devoted to the publication of original research work, both experimental and theoretical, in the field of few-body systems. - mehr

Few-Body Systems - gedruckt

Lesen Sie Few-Body Systems als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

1912,00 EUR*

Darum empfehlen wir Ihnen Few-Body Systems:

The journal Few-Body Systems presents original research work, both experimental and theoretical, investigating the behavior of few-body systems. These are understood as consisting of a small number of well-defined constituent structures. The focus is on the research methods, properties, and results characteristic of few-body systems. Examples of few-body problems include light nuclear systems (few-nucleon bound and scattering states), small molecules as well as light atoms (few-electron systems in external fields), specific systems in condensed matter and surface physics (quantum dots); however, also systems as large as celestial systems and as small as elementary particles. - The journal is interdisciplinary, offering research in particle, nuclear, atomic, molecular, and condensed-matter physics, as well as from astrophysics, astronomy, mathematics, and chemistry.