Frontiers of Business Research in China als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Frontiers of Business Research in China. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Frontiers of Business Research in China als Abo oder Geschenkabo.
Frontiers of Business Research in China (FBR) offers a new forum for the scholarly community that focuses on business and management in China - mehr 

Frontiers of Business Research in China - gedruckt

Lesen Sie Frontiers of Business Research in China als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:



636,97 EUR*

Bestellen
 

Darum empfehlen wir Ihnen Frontiers of Business Research in China:

Background: The new journal will be jointly published by the Higher Education Press of China and Springer-Verlag. The latter will be responsible for marketing the journal to the overseas readers, targeting subscription by the library of hundreds universities. Joining a family of such journals covering 27 subjects such as law and economics, the journal will be published quarterly, with the inaugural date set for January 2007. - Mission: The journal publishes research papers of high quality in all areas of business administration conducted in Chinese universities, to showcase the very best to the world and promote research exchange and collaboration between China and the rest of the world. - Editorial Board: The Editor-in-Chief is Professor Ji Baocheng, President of Renmin University of China, and professor of trade economics. The Editorial Office is hosted by the School of Business, Renmin University of China. - The editorial board comprises active researchers with a track record of
Kennen Sie schon diese Kategorien?
Entdecken Sie
aktuelle
BESTSELLER
NEWCOMER,
frisch für Sie
eingetroffen
Sparen Sie bei
Zeitschriften
mit RABATT
Stöbern Sie
durch ALLE
KATEGORIEN
Unsere Webseite verwendet Cookies, um Ihnen einen optimalen Service zu bieten. Durch die Nutzung dieser Webseite erklären Sie sich damit einverstanden. Mehr Informationen.
×