Genes & Nutrition als Abo - Zeitschrift bei United Kiosk kaufen

Aktuelles Titelbild von Genes & Nutrition. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Genes & Nutrition als Abo oder Geschenkabo.
Studying the relationship between genetics and nutrition in the improvement of human health - mehr

Genes & Nutrition - gedruckt

Lesen Sie Genes & Nutrition als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

670,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Genes & Nutrition:

This journal examines the relationship between genetics and nutrition, with the ultimate goal of improving human health. It publishes original research articles and review articles on preclinical research data coming largely from animal, cell culture and other experimental models as well as critical evaluations of human experimental data to help deliver products with medically proven use.

Ideal for nutritionists, healthcare providers and all those interested in preventive medicine, Genes & Nutrition includes coverage of such areas as: the study of individual genetic differences in response to dietary components, the development of safe and effective diet therapies for individuals or subgroups of the population on the basis of nutrigenomic data, the development of models of disease mechanism based on understanding the genome, interactions of diet and nutrition with genetic susceptibility to cancer, and much more.