Plant Biotechnology Reports als Abo bei United Kiosk

Aktuelles Titelbild von Plant Biotechnology Reports. Entdecken Sie jetzt die aktuelle Ausgabe. Lesen Sie gerne Wissenschaftsmagazine? Dann empfehlen wir Ihnen Plant Biotechnology Reports als Abo oder Geschenkabo.
Plant Biotechnology Reports offers original, peer-reviewed articles dealing with all aspects of fundamental and applied research in the field of plant biotechnology. Coverage extends to molecular biol - mehr

Plant Biotechnology Reports - gedruckt

Lesen Sie Plant Biotechnology Reports als gedruckte Ausgabe im Abo. Bitte wählen Sie die passende Laufzeit für Sie aus:

310,00 EUR*

Bestellen

Darum empfehlen wir Ihnen Plant Biotechnology Reports:

Plant Biotechnology Reports offers original, peer-reviewed articles dealing with all aspects of fundamental and applied research in the field of plant biotechnology. Coverage extends to molecular biology, genetics, biochemistry, cell and tissue culture, production of secondary metabolites, metabolic engineering, genomics, proteomics, and metabolomics.

Plant Biotechnology Reports emphasizes studies on plants indigenous to the Asia-Pacific region and studies related to commercialization of plant biotechnology. Plant Biotechnology Reports does not exclude studies on lower plants including algae and cyanobacteria if these studies are carried out within the aspects described above.